top of page
Copywriter Nijmegen Sanne Poel

Copywriting

Besteed je teksten uit, zodat je eindelijk wél beter betalende droomklanten voor je wint

Jij bent niet thuis in dat geschrijf, het kost je immens veel tijd en je vindt het niet eens leuk. Bovendien wil je je niet druk maken om dingen waar je geen kaas van hebt gegeten. Jij wilt gewoon lekker ondernemen, zoals je altijd al deed. 

 

Maar....

 

Je wilt wel vlijmscherpe teksten die jou meer ideale klanten opleveren. Van die droomklanten weet je wel. Die ook nog eens beter betalen, omdat je niet vergelijkbaar bent met je concurrent.

 

No worries, ik neem het van je over.

Nee, schrijven doe je er niet zomaar even bij

Als dienstverlenende ondernemer weet jij dat inmiddels als geen ander. Je vertelt honderd uit over jezelf, je bedrijf en je aanbod zodra iemand daar naar vraagt. Al glunderend overtuig je die klanten met twee vingers in de neus. Maar zodra je dat op papier zet? Error! En weg is dat glunderende gezicht.

 

De moed zakt je in de schoenen als je nadenkt over deze grote warboel zonder structuur. Is het te veel tekst? Of misschien te weinig? En wat moet eigenlijk waar? Ben je bovendien wel onderscheidend genoeg in je teksten? Of hadden ze eigenlijk zomaar op de website van de concurrent kunnen staan? 

 

Jouw oplossing: ChatGPT inschakelen. Toch? Die zorgt er in ieder geval voor dat er íets op je website staat. Yep, dat klopt. Van die formele, eentonige en allesbehalve unieke teksten. Die verre van jouw kern beschrijven. Één ding is in ieder geval zeker: aan persoonlijkheid en eigenheid veel (héél veel) gebrek.

 

Het resultaat? Krekels. Of nog erger: de voor-een-dubbeltje-op-de-eerste-rang-zitters. En toch wil je omzet maken. Dus blijf je lekker hangen in de klanten waar je niet blij van wordt.

 

Herkenbaar? Ja hè.

Jij geluk dat je mij tegen het digitale lijf loopt

Ik beloof je namelijk scherpe teksten die je klanten die jou klanten (a.k.a. rinkelende euro's, a.k.a. een goed gevulde bankrekening) opleveren. Jij krijgt:

​​

  • Teksten die jouw klanten aanspreken, grijpen, vasthouden én aanzetten tot actie. Niet zomaar klanten:  droomklanten. Die waar jij  lááiend enthousiast van wordt, omdat ze precies bij je passen. 

​​

  • Teksten waar jij bijna niets voor hoeft te doen. Ik zeg bijna, want ik heb natuurlijk wel informatie van je nodig.

​​

  • Tijd in je agenda voor de dingen die je écht leuk vindt. Niet alleen omdat ik het schrijven uit handen neem, ook omdat ik je een gratis tip meegeef waardoor jij straks nóg meer tijd bespaart als het gaat om social media

 

Dionne Fleuren, Homezie

De teksten op mijn website waren erg formeel en saai. Alle noodzakelijke dingen stonden erin maar leuk om te lezen was het niet. Daarnaast was er ook geen rekening gehouden met SEO. Sanne heeft mij geholpen met pakkende, sprekende teksten voor mijn website. Haar manier van schrijven is zo uniek en maakt zelfs de meest saaie gedeelten leuk om te lezen. Deze teksten zijn specifiek gericht op onze doelgroep, waardoor zij zich meer aangesproken voelen. Dit levert ons niet alleen meer verbinding met onze klanten op maar ook een hoger conversiepercentage! Ik ben super tevreden met het resultaat en kan niet anders dan het 100% aanraden om met Sanne samen te werken.

Ik heb een paar opties voor je:

Webteksten

Vlijmscherpe teksten op je website die helemaal aansluiten bij wie jij bent. Jouw visitekaartje zullen we maar zeggen. Daarbij wordt je ook beter vindbaar binnen Google én wordt je favoriete doelgroep aangesproken. En dat wil je toch?

​

​

Jahaaa dat wil ik, maar wat mag dat kosten Sanne?

​

​

Het klinkt cliché, maar het is echt zo. Geen opdracht is hetzelfde. Alles is maatwerk. Om je niet helemaal in het niets te laten gissen vind je hieronder een prijs vanaf 4 pagina's. 

 

Waarom pas vanaf 4 pagina's? Consistency is key baby!

​​​

​

  • Vanaf 4 pagina's

  • Vanaf 899,- 

  • Zoekwoordenonderzoek (+ 199,-)​​​​

Lees meer

Email reeks, blogartikelen, salespagina's

Met een e-mailreeks de nieuwelingen in je mailinglist inpakken? Via blogs klanten naar je website trekken om te laten zien wat jij in huis hebt? Of sky high gaan met je conversie door een salespagina?​

​

Dat lukt je allemaal.  Als je je e-mail reeks, blog of salespagina door mij laten schrijven dan.

​

Laten we samen een (digitale) kop koffie drinken om te kijken waar je naar op zoek bent.  Op basis daarvan kan ik je een goede prijsindicatie geven. En we kijken natuurlijk meteen of we matchen. 

 

​

Ik drink 'm zwart, jij?

​​

Lees meer
IMG_8764.JPEG
IMG_8765.JPEG
IMG_8762.JPEG
IMG_8763.JPEG

Ik neem effe het traject met je door

Kennismakingsgesprek

Ik wil natuurlijk weten waar je behoefte ligt, wat je doel is en wat je verwachtingen zijn. Na ongeveer 30 minuten weten we of we een match zijn. 

​

Wanneer ik denk van niet, zeg ik dat eerlijk. Als jij dat ook belooft, komt het helemaal goed. Altijd even goede vrienden.

Offerte

Ik heb het hierboven al een aantal keer opgerateld, maar: iedere opdracht is maatwerk. De bovengenoemde bedragen zijn een indicatie. 

​

Wanneer we besluiten met elkaar aan de slag te gaan, ben ik eerst HEEL enthousiast en spring ik een gat in de lucht. Daarna krijg je van mij een offerte. Zodra je hier akkoord op geeft, kan het feest beginnen. 

Uitgebreid interview

In twee uurtjes tijd sjeezen we door jouw kinderjaren t/m nu.

 

Geintje. Gaan we niet doen hoor.  Al gaan we het wel over héél veel dingen hebben. 

​

Jij wilt teksten vol eigenheid. Dat betekent ook dat ik veel over je te weten moet komen. Je krijgt dus een hoop vragen om je oren geslingerd over jou, je aanbod en je ideale klant.

 

Heb je dat nog niet helemaal duidelijk? Geen zorgen, met mijn vragenlijst der vragenlijsten (ja ik heb 't beestje een naam gegeven) en een daarop daaropvolgend interview sleep ik je daar doorheen. 

 

Heb je geen zin om op die manier aan de slag te gaan? Dan kun je beter met je muis op het kruisje rechts in de hoek klikken. Even goede vrienden!

Oplevering teksten

Ik ga zo snel mogelijk voor je aan de slag. Ik heb paar dagen nodig om die kneitergoede tekst voor je te tikken

​

De eerste versie vind je daarna in je persoonlijke Google Drive map, waarna jij alles rustig doorleest en de teksten van feedback voorziet.

​

We spreken op voorhand af wanneer jij deze eerste versie van mij kunt verwachten en wanneer ik jouw feedback kan verwachten.

 

Zo weten we beide waar we aan toe zijn. Wel zo fijn voor de agenda toch?

​

In het traject zitten twee feedbackmomenten inbegrepen. Er is nog nooit een derde moment nodig geweest, maar alles is bespreekbaar.

 

Mijn doel is dat jij tevreden de digitale deur uitloopt. Met teksten waar je achter staat.

​

​

De puntjes op de i

​Wanneer je akkoord bent met de teksten is het aan jou (of je websitebouwer) om de teksten op jouw website te plaatsen.

 

Zodra dat gebeurt is, geef je mij een seintje en kijk ik alles nog een keer over. Soms zie ik dat een stuk tekst toch net te lang is (of te kort) of dat bulletpoints beter ogen. ​

​

Ik zet dus de állerlaatste puntjes op de i en dan sluiten we de opdracht af.

Bijkletsen
Ook wanneer je tevreden bent, gooi ik de (digitale) deur niet dicht hoor.

 

Na een aantal weken geef ik je nog een belletje om te kijken wat de teksten voor je hebben gedaan en of ik nog wat voor je kan betekenen.

Dit is wat die vlijmscherpe teksten jou opleveren:

  • Allereerst: meer aanvragen, kennismakingsgesprekken, verkopen of wat-dan-ook van de klanten waarvan jij droomt en dus;

​​

  • Een beter gevulde bankrekening

​​

  • Een onwijs sterke basis waar je lang op teert én die je voor veel meer dan alleen je website kunt gebruiken. 

​​

  • Neuromarketing technieken die verweven zijn in je tekst waardoor ze écht gelezen worden en jouw klant eerder overgaat tot actie. En uhhh: daar leer je zelf ook van.

​​

  • Unieke teksten waar jij maar wát trots op bent (en je concurrent jaloers op is).

Bakkie doen?

Klaar om nu echt te knallen met tekst? I’m ready for you. 

 

In een kennismakingsgesprek van 30 minuten vertel je mij waar je behoefte aan hebt (webteksten/blogartikelen, aantal pagina’s of wat je ook maar kwijt wilt), wat je wilt bereiken en wat je verdere verwachtingen zijn. Ik kijk of ik de juiste persoon ben die je hierbij kan helpen en ik zal je nog een keer uitgebreid meenemen door het traject. Bovendien is het natuurlijk belangrijk dat we beiden een klik voelen.

 

Laat hieronder je contactgegevens achter en ik neem binnen 2 werkdagen  contact met je op.

 

Ik drink ‘m zwart, jij?

Bedankt voor de inzending!

Vraag maar raak

Moet ik al precies weten wat mijn aanbod is en hoe mijn ideale klant in elkaar steekt?

Ik maak jouw aanbod niet onderscheidend, maar jouw tekst wel. Dat betekent dat ik niet met je meedenk over je aanbod en je doelgroep. Dat laat ik aan jou. Maar hóe die doelgroep precies in elkaar steekt, hoef je nog niet helemaal weten. In mijn vragenlijst der vragenlijst staan gerichte vragen waardoor je hier over nadenkt. Dat vraagt wel van jou om dieper in je doelgroep te duiken, zodat je hier zo concreet mogelijk antwoord op geeft. Sta je daar niet voor open? Dan ben ik niet wie je zoekt.

 

Kan ik je ook vragen voor het herschrijven van teksten?

Nope. Ik schrijf echt aan de hand van de antwoorden uit de vragenlijst der vragenlijsten. Ik wil uit jouw mond horen hoe de vork in de steel zit en laat mij daarbij niet leiden door teksten die al eerder geschreven zijn. Daarom is het ook zo belangrijk dat je héél concreet antwoord geeft. Met holle uitspraken of antwoorden kom ik nergens en doen jouw teksten niet wat ze moeten doen.

 

Waarom jij?

Mijn persoonlijkheid is zoals mijn schrijfstijl. Ik hoop dat je daar nu toch echt van overtuigd bent. Vlot, energiek, direct en alles behalve formeel. Verder heb ik energie voor tienduuzend en dat merk je. Als ik mijn klanten mag geloven is het overigens wel aanstekelijke energie, dus als je daar helemaal ready voor bent: plan die call in.

 

Heb je nog een vraag? Just let me know via het contactformulier.

bottom of page